Сипаты:
Маркетинг бөлімі менеджерінің міндеті – маркетингтік жоспарлар мен стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру және оларды орындау. Күнделікті есеп беру, контент жасау немесе үйлестіру, нәтижелерді бақылау, негізгі хабарламаларды тарату және компанияның жағымды имиджін насихаттау жауапкершілігі, әлеуметтік желілерде стратегияны жоспарлау, енгізу және бақылау.
Мінсіз үміткер коммуникация, қоғаммен байланыс, жарнама, цифрлық маркетинг және әлеуметтік желілерді қоса алғанда, маркетингтік мүмкіндіктердің кең ауқымында тәжірибеге ие болуы тиіс.
Лауазымдық міндеттері:
- Маркетингтік науқандар мен стратегиялар әзірлеу және жүзеге асыру;
- Жарнамалық іс-шаралар;
- Кездесулерді, іс-шараларды, конференцияларды жоспарлау және басқару, байланыс орнату, кестелер мен тапсырмаларды әзірлеу;
- Жарнамалық презентацияларды жоспарлау, жобалардың жылдық күнтізбесін жүргізу және мерзімдердің сақталуын қамтамасыз ету;
- PR-науқандар мен стратегияларды жоспарлау және жүргізу;
- БАҚ-тың жаңа өкілдерімен қарым-қатынас орнату және бұрыннан байланыс орнатылған өкілдермен байланысты сақтау;
- Баспасөз хабарламаларын, парақшаларды, брошюраларды, сөз сөйлеулерді, ақпараттық бюллетеньдерді жасау және редакциялау;
- Брифингтер мен БАҚ-пен басқа кездесулер үшін презентациялар дайындау;
- БАҚ сұраныстарымен уақтылы және кәсіби жұмыс атқару;
- Компанияның сайттары мен әлеуметтік беттерін қадағалау;
- Тұжырымдаманы әзірлеу, сайттарда және әлеуметтік желілерде контентті жариялау (мақалалар, блогтар, нұсқаулықтар, мақалалар) ;
- Барлық қажетті арналар бойынша әлеуметтік желілерде жан-жақты контент стратегиясын жасау;
- Уақтылы және дәйекті хат алмасуды қамтамасыз ете отырып, бірнеше жобаларға арналған байланыс орталығының функциялары;
- Маркетинг индустриясының жаңалықтарын бақылау және басшылыққа пайда болатын үрдістер туралы есептер беру.
Қажетті біліктілік:
- Маркетинг, жарнама немесе коммуникация саласындағы бакалавр дәрежесі;
- Маркетинг маманы ретінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
- Тиімді стратегиялар мен науқандарды әзірлеуге шығармашылық көзқарас;
- Тамаша қарым-қатынас дағдылары, жазбаша және ауызша презентациялар;
- Маркетингтің дәстүрлі және цифрлық әдістерін жақсы білу;
- MS Office-ті өте жақсы меңгеру;
- SEO/SEM әдістері мен құралдарын сенімді меңгеру;
- Көрсеткіштерді талдау және есептер жасау үшін күшті аналитикалық қабілеттер;
- Армян, ағылшын және орыс тілдерін жақсы меңгеру.
Кандидаттың талап етілетін деңгейі: Орташа деңгей
Сыйақы/жалақы: Ұқсас лауазымдардағы тәжірибе мен басым мөлшерлемеге байланысты бәсекеге қабілетті..