Logo
Тест-драйв

Мансап

Сипаты:
Сату менеджері автомобильдерді сатуға тікелей жауап береді. Оның міндеттеріне тауарды орналастыру, сату алдындағы мәмілені тиісті бақылау, сатуды рәсімдеу, есеп беру кіреді.

Лауазымдық міндеттері

  • Күнделікті жұмыс кездесуден басталады, байланыс орнату және Шартқа қол қоюмен аяқталады.
  • Сату процесін басқару.
  • Компанияның қазіргі және әлеуетті клиенттерімен ұзақ мерзімді ынтымақтастық туралы келіссөздер.
  • Компанияның саясатына сәйкес сату стратегиясын жүзеге асыру процесін жүргізу.
  • Клиенттермен, бас компаниямен, сату тобымен және компания қызметкерлерімен мерзімді өзара әрекеттесу.
  • Әр айдың соңында атқарылған жұмыстар мен жоспарлар туралы есеп және алдағы іс-шаралар жоспары.
  • Клиенттік базаны сақтау және мерзімді жаңарту.
  • Еңбек тәртібі, өзіне тапсырылған жұмыстың уақтылы және сапалы орындалуы үшін жауапкершілік.
Қажетті біліктілік
  • Бакалавр дәрежесі міндетті болып табылады
  • Сату/клиенттерге қызмет көрсету саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл
  • Автоиндустрияда жұмыс істеуге деген ұмтылыс пен мотивация
  • Тамаша қарым-қатынас және келіссөздер дағдылары
  • Ұйымдастырушылық қабілеттер мен жұмыс уақытын басқару дағдылары
  • Командамен тиімді жұмыс істеу қабілеті
  • Техникалық дағдылар: MS Office-ті жақсы білуі
  • казах және орыс тілдерін білу;

Сіздің қызығушылығыңыз болған жағдайда түйіндемені info@finecars.kz мекенжайына жіберуіңізді, хаттың тақырыбында жұмыс атауын көрсетуді сұраймыз.

Сипаты:
Сатудан кейінгі қызмет көрсету менеджері тұтынушыларға сатудан кейінгі қызмет көрсетудің барлық аспектілерін оңтайландыруға және қанағаттану дәрежесін анықтау және болашақ сатылымдарды ынталандыру үшін олармен қарым-қатынасты сақтауға жауапты.
 
Лауазымдық міндеттері:
  • Клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған стратегияларды әзірлеу және енгізу.
  • Барлық сұралған және/немесе ұсынылған қызметтерге немесе жөндеу жұмыстарына нақты сметаны ұсыну.
  • Автокөлікті пайдалану мәселелерін, кепілдік жөндеу процедураларын және клиенттердің мәселелерін шешуді тексеру, қажет болған жағдайда, техникалық қолдау көрсету.
  • Клиенттерге олардың көлігіне қажет болуы мүмкін сервистік немесе техникалық қызмет көрсету мәселелері бойынша кеңес беру.
  • Клиенттердің автомобильдерін фирмалық ұсыныстарға сәйкес өңдеу және кез-келген уақытта сапалы қызмет көрсету.
  • Дилерлік құралдарды, жабдықтарды және диагностикалық құралдарды тиімді басқару.
  • Симптомдардың сипаттамасын зерделеу, проблемалардың сипаттамасын нақтылау, визуалды техникалық тексеру жүргізу, автомобильге техникалық қызмет көрсету жазбаларын тексеру, қажет болған жағдайда техникалық қызмет көрсету кестелерін зерттеу негізінде клиенттің автомобиль проблемаларын анықтау.
  • Клиенттерге қажетті жұмыс түрлері бойынша кеңес беру, жөндеудің толық түсіндірмесі мен техникалық негіздемесі, клиенттерден жұмыстарды жүргізуге келісім алу.
  • Өндірушінің қызмет көрсету тарихы мен қызмет көрсету аралықтарын зерделеу негізінде техникалық қызмет көрсету қажеттілігін анықтау.
  • Автокөліктің шеберхана арқылы қозғалысын қадағалау, жөндеу процесінде клиентпен тұрақты байланыста болу және оған қажетті ақпарат беру.
  • Клиенттердің кішігірім шағымдарын және/немесе түсініспеушіліктерді жою.
  • Сервис орталығының қызметкерлерін жалдау, оқыту, ынталандыру және бақылау.
  • Басқа бөлімдерге (қаржы, сату және маркетинг бөлімі) көпфункционалды көмек көрсету.
  • Сервис бөлімінің персоналын және күнделікті операцияларды басқару.
  • Клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру немесе осы мақсаттардан асып түсу мақсаттарына сәйкес жұмыс сапасын, тәсілді және өнімділікті қамтамасыз ету.
  • Дилерлік орталықтың тұтастығына қауіп төндіретін барлық жағдайлар туралы басшылыққа баяндама жасау.
  • Қажет болған жағдайда, ерекше назар аударуды қажет ететін бөлшектердің тиісті қоймалық қорын қамтамасыз ету үшін бөлшектер бөлімімен өзара әрекеттесу.
Қажетті біліктілік
  • Бакалавр дәрежесі міндетті болып табылады.
  • Клиенттерге қызмет көрсету және қызметтерді сату саласында, негізінде, автомобиль саласында жұмыс тәжірибесі.
  • Клиенттерге сатудан кейінгі қызмет көрсетуге назар аудара отырып, автобизнес саласындағы білімнің жоғары деңгейін көрсету мүмкіндігі.
  • Автомобиль жүйелері мен жөндеу саласындағы кең білім.
  • Көшбасшылық немесе басқару тәжірибесі, негізінен, автомобиль саласындағы клиенттерге қызмет көрсету.
  • Windows негізіндегі компьютерлік бағдарламалар мен автомобиль салондарына арналған қосымшаларды білу.
  • Басқару дағдылары.
  • Ағылшын тілінде жақсы тұлғааралық және қарым-қатынас дағдылары (әсіресе, ауызша және жазбаша).
  • Ақпараттық технологияларды білу және Microsoft Office-пен жұмыс істеу тәжірибесі.
  • Тамаша қарым-қатынас дағдылары, тұтынушыларға қызмет көрсету және проблемаларды шешу, соның ішінде стресстік жағдайларда өзін-өзі ұстау мүмкіндігі.

Сіздің қызығушылығыңыз болған жағдайда түйіндемені info@finecars.kz мекенжайына жіберуіңізді, хаттың тақырыбында жұмыс атауын көрсетуді сұраймыз.

Сипаты:
Маркетинг бөлімі менеджерінің міндеті – маркетингтік жоспарлар мен стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру және оларды орындау. Күнделікті есеп беру, контент жасау немесе үйлестіру, нәтижелерді бақылау, негізгі хабарламаларды тарату және компанияның жағымды имиджін насихаттау жауапкершілігі, әлеуметтік желілерде стратегияны жоспарлау, енгізу және бақылау.
Мінсіз үміткер коммуникация, қоғаммен байланыс, жарнама, цифрлық маркетинг және әлеуметтік желілерді қоса алғанда, маркетингтік мүмкіндіктердің кең ауқымында тәжірибеге ие болуы тиіс.
 
Лауазымдық міндеттері:
  • Маркетингтік науқандар мен стратегиялар әзірлеу және жүзеге асыру;
  • Жарнамалық іс-шаралар;
  • Кездесулерді, іс-шараларды, конференцияларды жоспарлау және басқару, байланыс орнату, кестелер мен тапсырмаларды әзірлеу;
  • Жарнамалық презентацияларды жоспарлау, жобалардың жылдық күнтізбесін жүргізу және мерзімдердің сақталуын қамтамасыз ету;
  • PR-науқандар мен стратегияларды жоспарлау және жүргізу;
  • БАҚ-тың жаңа өкілдерімен қарым-қатынас орнату және бұрыннан байланыс орнатылған өкілдермен байланысты сақтау;
  • Баспасөз хабарламаларын, парақшаларды, брошюраларды, сөз сөйлеулерді, ақпараттық бюллетеньдерді жасау және редакциялау;
  • Брифингтер мен БАҚ-пен басқа кездесулер үшін презентациялар дайындау;
  • БАҚ сұраныстарымен уақтылы және кәсіби жұмыс атқару;
  • Компанияның сайттары мен әлеуметтік беттерін қадағалау;
  • Тұжырымдаманы әзірлеу, сайттарда және әлеуметтік желілерде контентті жариялау (мақалалар, блогтар, нұсқаулықтар, мақалалар) ;
  • Барлық қажетті арналар бойынша әлеуметтік желілерде жан-жақты контент стратегиясын жасау;
  • Уақтылы және дәйекті хат алмасуды қамтамасыз ете отырып, бірнеше жобаларға арналған байланыс орталығының функциялары;
  • Маркетинг индустриясының жаңалықтарын бақылау және басшылыққа пайда болатын үрдістер туралы есептер беру.
Қажетті біліктілік:
  • Маркетинг, жарнама немесе коммуникация саласындағы бакалавр дәрежесі;
  • Маркетинг маманы ретінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Тиімді стратегиялар мен науқандарды әзірлеуге шығармашылық көзқарас;
  • Тамаша қарым-қатынас дағдылары, жазбаша және ауызша презентациялар;
  • Маркетингтің дәстүрлі және цифрлық әдістерін жақсы білу;
  • MS Office-ті өте жақсы меңгеру;
  • SEO/SEM әдістері мен құралдарын сенімді меңгеру;
  • Көрсеткіштерді талдау және есептер жасау үшін күшті аналитикалық қабілеттер;
  • Армян, ағылшын және орыс тілдерін жақсы меңгеру.
 
Кандидаттың талап етілетін деңгейі: Орташа деңгей
Сыйақы/жалақы: Ұқсас лауазымдардағы тәжірибе мен басым мөлшерлемеге байланысты бәсекеге қабілетті..